Orijentacija u 100 revolucija, sa Bojanom Đorđevim slika reprodukovana na tekstilu površine sto kvadratnih metara, 2017.
Slika i njene likovne reference ispituju način na koji apstraktna slika postaje dodatno označena, a potom i preiščitana drugim sistemima znakova i znanja. Slika je deo istoimene izvedbene strukture u kojoj funkcioniše kao performativni objekat, inicijator izvedbene aktivnosti čiji potencijal leži u mogućnosti da prekrije druge objekte u prostoru izlaganja/izvedbe. Ovakva akcija može biti dodatno interpretirana unutar okvira dva tekstualna priloga. U pitanju su hronološko geografsko-istorijski spisak revolucija i društvenih nemira koji su se desili u proteklih sto godina i fragment iz romana Pesma, Oskara Daviča u kojem se nabrajaju različite grupe, klasne pozicije i prirodni entiteti čiji su pokret i kritička reč potrebni da bi se desila pobuna. „Orijentacija u 100 revolucija“, revolucija migrira kroz različite umetničke kontekste, izvedbeni, izlagana je u galerijskom i muzejskom okviru, u eksterijeru, stanu kao prostoru izlaganja, razmatrajući tako različita mesta ideja i formata revolucionarnog promišljanja.